Monday, 6 June 2016

Kau dah kenapa!!!!

Kau ni ada akal ke tak! kau tahu tak,dah  masuk pukul 6 kau tak balik lagi, kau ingat tadika ni apa! sesuka hati kau je  nak balik pukul berapa! lepas tu kau buat mengantuk kau dpn aku, mmg aku sembuh kau kang! aku diam, kau pijak2 kepala aku, yang kau beria noh dgn laki tu kenapa, kalau dia lelaki baik, dia takkan bawak kau keluar sampai 6 pg...beragak lah sikit, kalau rasa tak boleh balik awal, jangan keluarlah! kau dah tahu laki tu jenis mcm gila, kau jgn ikut gila dia!!! otak x boleh nk pikir lagi ke, yang kau ikutkan perangai laki tu, eloklah je kau blik s.alam....jgn kemaruk sgt!

No comments:

Post a Comment

Asalamualaikum....jangan lupe tinggalkan komen yer...huhuhu sayang korang