Wednesday, 8 June 2016

Kalaulah betul

Kalau betul? Ermmm...tajuk misteri kan...hahahha maksudnye itu, kalaulah betul raya ni baba nak datang merisik.. gembiranya hati umi, kalau baba hanya cakap bergurau, umi senyum je lah...hehehe tapi baba janganlah risau, umi tak desak baba nak kahwin cepat, umi tahu baba pun ada keinginan lain, macam nak bli rumah ke, kereta ke, nak bayar itu ini...umi faham, umi tunggu baba... kalau ada jodoh kita awal, alhamdulillah....kalau tidak awal...in shaa Allah ada hikmahnya..umi nak baba dulukan ape yang baba nak selesaikan, baru fikir pasal kita..sebab kalau baba tak selesaikan lepas tu dulukan kita ni, takut baba nanti stress . Kesian kat baba nanti, umi tahu baba dulu susah, umi fhm... masa sekarang ni lah baba nk bahagia dan senangkan, umi tahu baba dulu, org cakap itu ini, tapi umi percaya baba rezeki tu ade, cuma lambat dengan cepat je, cuma kita je nak usaha ke tak...umi tak kisah baba kerja apa, asalkan halal. Cuma umi takut, bila baba dah senang, baba lupa pula kat umi, tapi nak tak nak, jodoh maut kan Allah yang tentukan. Jadi kena REdha je... Ape2 pun umi doakan baba, sentiasa jadi yang terbaik bagi umi.

Umi rindu baba

No comments:

Post a Comment

Asalamualaikum....jangan lupe tinggalkan komen yer...huhuhu sayang korang