Sunday, 5 June 2016

Aduhaiii

Umi pening lah baba ngn housemate umi ni, umi ni dh lah tak suke sllu menegur, kang klo tgur je selalu takut trik muka pula.. takkan semua benda umi nak kena suruh, dah dewasakan, kena lah faham skop kerja ni tak, buat kerja tapi lewa... yang tahu huaaaaa huaaaaaaa (menjerit) mrh kan budak...tapi dia sendiri tak gerakkan budak, macam mandi, maksud umi tgkkan tu bkn kau tengok sahaja smbil main hnfon, tgkkan smbil tu perhatikan cara budak ni mandi kalau heboh hanfon, kalau budak jatuh mcm mane? ape umi nak jawab..kalau masak, umi hari ni,dh msak telur...esok takkan kau pun nak masak telur, jangan lah malas sgt nk rendam ayam... rendamlah awal...kesian kat budak semalam dh telur,hari ni pn telur lagi..wah senang nau kerja kau ye kat sini...lps masak kau biar berkecah, pemantang aku kerja macam ni,mcm mane aku kmas tuk kau esok, kau kemas kan lah tuk aku macam tu, ni kau lalalalala pula...barang jatuh ke ape ke, kau tak boleh ambil ke letak balik, abis semua aku yang kena angkat abis kau buat ape?, balik2 yang kau hadap hanfon!!! kalau aku campak hanfon kau kang,baru ade akal! aku pegang juga hanfon, tapi time kerja aku buat dulu smpai beres...aku ni takde nak tahan kau main hanfon, tapi respect org lain juga.. bengang betul umi dengan org mcm ni.

No comments:

Post a Comment

Asalamualaikum....jangan lupe tinggalkan komen yer...huhuhu sayang korang