Friday, 10 June 2016

umi takut

Baba, umi takut sangat kalau umi borak dengan baba,umi salah ckp, kkdg pemalu umi terlebih, dan mulalah melalut...pasal nak kwen tu jangan ambil hati ye, umi saje2 je...umi x kisah pun lambat ke cepat,janji baba dengan umi, tak payah lah baba nk pinjam loan ke apa, nanti kesian kat baba kena bayar, nak kahwin ni tak payah kita nak berhabis.. biar ala kadar, umi pun bantu baba. Umi minta maaf ye sayang... kalau umi salah cakap.

No comments:

Post a Comment

Asalamualaikum....jangan lupe tinggalkan komen yer...huhuhu sayang korang