Tuesday, 24 April 2018

I'm a teacher

So post kali ni, agak sebak jgk lah ak nk taip, aku seorang guru tadika wey, taraf aku rendah je beb, taraf ak x sme dgn taraf cikgu sekolah rendh atau menengah.. Tapi ak tak kisah jnji ilmu ak bg tu smpai. Wahai anak murid ku, siapa yang pernah menerima ilmu dari guru yang bernama Shaqira izzaty, ingt lah syg ilmu yg tcher bg buat awak semua adalah sampai bile2, tcher ikhlas ajar kamu semua.. Maafkan tcher, kerana memarahi kamu semua semasa belajar mmbace mahupun bljar didalam kelas pmbelajaran. Maafkan tcher jgk, sbb tcher bkn guru kegemaran kamu semua..mgkin sbb tcher the only scary tcher in school.. Tahun ni mmg dugaan besar buat tcher...bnyk hal yg jd, pahit manis dlm mnjdi guru... Tapi ape yg mmbuat tcher kuat...kamu semua syg.... Tugas yg tcher galas yg buat tcher tetap kuat... Pada anak anak murid tcher, tahniah awak semua sudah tahu a hingga z , dr tak tahu mmbce sehingga lancar...tahu 1-10 tambah tolak semua... Bukan sebab tcher ye syg, itu usaha kamu semua...kamu semua hebat syg..tcher hanya seorang pembantu. Kkdg tcher nak jd seorang guru yg lmbut, tapi sori syg, ini lah diri tcher.. Bkn tcher x syggg... Sbb tcher syg, tcher trpakse mnjd grg... Biar mase skrg kamu menangis disbb nk mnjadi pandai... Tcher xnk kmudian hari kamu dan ibu bapa menangis disebab kegagalan... Tcher gembira bile kamu msuk drjah satu, kamu masuk kelas yg bagus...itu aje buat tcher rase sebak syg... Nak tahu,itu lah kajayaan kamu, dan tcher rase itu lah kejayaan TEACHER KIRA.. Tcher x mintak hadiah ka ape ka... Cukup kejayaan kamu semua syggg... Tcher syggg kamu semua... Tolong ingt teacher sampai bile2 syg... Maaf tcher kira selalu push awak semua.

Terima kasih terima Teacher Kira yg garang..

😔

No comments:

Post a Comment

Asalamualaikum....jangan lupe tinggalkan komen yer...huhuhu sayang korang