Friday, 28 April 2017

Banyak sgt benda yang jadi korang, sampai tak sempat nak update..  Haihh nak tahu tak, sekarang ni dia stress sgt tau.. Kerja ni buat dia stress, ingtkan keluar dari sana takda org hina dah...tapi sama je...kesian aku tgk die...baba kena kuat ye, umi ade... Kkdg umi nak je ganti tempat baba...baba tu diam je, biarkan aje ape org nk ckp nk buat lah...smpai ba jadi stress...umi x pernah dengar org laki ngis... Baba org pertama, sbb baba dh x tahan sgt... Umi doakan ba kuat, ba x boleh diam je, kkdg kena gak cakap ape yg kita rase, dia manusia ba pn manusia... Cume diorg tu hati x ade... Pntingkan diri... Umi minta baba sabar je... Tu semua dugaan...kuat ye baba... Kite usaha tuk kawen ye, at least umi ade kat sisi baba...
Umi sayang baba...umi tunggu baba...baba kena kuat ye

No comments:

Post a Comment

Asalamualaikum....jangan lupe tinggalkan komen yer...huhuhu sayang korang