Saturday, 6 August 2016

Kenapa diorang jahat!

Salah ke kalau baba ade kekurangan? kenapa diorang hina baba mcm tu sekali, ckp baba pelat, cakap baba cacat... kenapa ba? kenapa diorg jahat sangat,umi dgr suara ba, umi tahu baba sedih sgt... takpe ba, umi tahu baba kuat...walaupun mcm mane kurang pun baba kat mata diorang semua, pada umi baba yg terbaik..umi x kisah pn baba, umi syg baba... tapi umi tak boleh terima diorg hina baba...cuba kalau kena kat diorg, atau kena kat fmily diorg.. pe diorg rse, kne hina mcm tu... umi kalau dpt belasah diorg mmg truk umi kje kan...mmg kuang ajar...jurulatih pn gila,otak bodoh bertubi2 ,tak guna kau pangkat besar...tapi hati busuk mcm bangkaii! kau spe nk hina mcm tu kat dye, apesal pulak kau ckp muke mcm dia xde org nak, aku peduli ape! org x nk ,aku nak lh! tak guna kau muka hensem nampak suci, tapi hati busuk, kau ingt pmpuan pandang ke kau! jangan jd lembu mooo sne mooo sni kat org! bergurau smpai menghina org! tak reti nk pikir ke perasaan org... bongok!
baba.... umi nak baba kuat, jgn rsau ba x lme je lagi nak keluar umi tunggu baba

No comments:

Post a Comment

Asalamualaikum....jangan lupe tinggalkan komen yer...huhuhu sayang korang