Saturday 4 June 2016

Umi tunggu baba

YA Allah aku harap sgt2 dia yg terakhir, aku dh pnt tggung skit kt hati... aku harap dia akan setia dengan aku...aku dh pnt sgt..tolong kasi aku bahagia mcm org lain, aku nk bahagia..ak ikhlas syg dia... mudahkan lah urusan aku dengan dia..umi tunggu baba blik ye,umi tak kisah pn klo lmbt atau cepat, jnji kite sesama... umi tahu,baba de rncgn untuk life baba , umi fhm... in shaa Allah kalau niat kite baik, Allah mudahkan...kite same2 doa ye, umi minta mf kalau umi ni mngade2 ...haahha tpi baba yg ckp, baba suke...(bkn jenis gedik erk tpi blur)'..terima ksih sbb syg umi ye...pnt wey aku usha die...bkn die usha aku...heeh alhamdulillah die trima aku.

No comments:

Post a Comment

Asalamualaikum....jangan lupe tinggalkan komen yer...huhuhu sayang korang