Saturday 11 May 2013

happy mothers day



Waduh2!!! sdah lme x update entry.. msti ade yg rindu kt aku....hehehehe perasan je aku ni..hahahah ok aku tahu korang semue tengah sambut hari ibu sedunia kan hari ni... ok.... aku ade satu bende nk kongsi dengan korang semua, HARAM bagi umat Islam bagi menyambut hari ibu. Sambutan Hari Ibu ini atau nama lain baginya Happy mother Day adalah sambutan orang Kafir .. Kenapa korang nak sambut Hari ibu ni hari ini.. mungkin kalo ade yang tnye, jawapan mereka mesti untuk menghargai jasa ibu selama ini. Takkanlah hari ni (12 MEI) sahaja untuk korang hargai jasa ibu korang? Jangan ada yang ingat aku tulis entry mcm ni trus korang cop aku ni tak sayang IBU aku pula ye.... Aku sayang sangat dengan ibu aku... 


Kat sini ade video .. selamat menonton..


No comments:

Post a Comment

Asalamualaikum....jangan lupe tinggalkan komen yer...huhuhu sayang korang