Saturday 18 August 2018

Ape yang sebenarnya

Hai semua, mungkin semua menyampah tgk blog aku ni, tapi ni lah tempat aku luah isi hati aku, luah kat orang, semua akan letak salah tu dekat aku.. Aku rasa dah 4 year aku tulis isu nak kahwin, tapi aku tak peduli kalau semua x suke.. Sekarang kami dalam proses mengumpul duit kahwin,kami rancang hujung tahun hadapan.. Yang menjadi agak aku ni ermmm x tahu lah mgkin kecoh kot bagi korang semua, tapi ni lh aku rse..aku kalau boleh x nak pakse dia, aku bg die ruang untuk fikir. Tapi die ntah lah..kjp nk kjp xnk.. Kat sini aku yg stress.... Ayat die de je org kwin lmbt.. Msalah skarang, org2 dah bckp.. So  jgn lah anggap aku bg ruang tuk kumpul , jgn lah anggap zon selesa ,aku sendiri yg pning pk.. At least bile ckp psal kawin, hargai lah..beria lah sikit, wlaupn lambat lagi... Tempuh same2..ni mcm nk xnk je... Ayat nti bincang nti bincg...bile jmpe x bincg pn... Kite ni dh 26 thun... Lki mrket tua mkin tinggi..ak pmpuan ni lh umur ak yg sesuai..bende kwen bkn main2, atleast tempoh 12 bulan ni, kite pk lh...target kne lh ade..bile nknye..ni kjp ckp jdi lh merisik rye, ni plak tak tahu lagi..mcm tu jugak kwen kjp 2019 lah kjp 2020... Bangga sgt 2020..  Ape boleh buat, aku sabar je wlapn kite ni dh 5 tahun

No comments:

Post a Comment

Asalamualaikum....jangan lupe tinggalkan komen yer...huhuhu sayang korang