Wednesday, 23 May 2012

Fuhhhhh..Penat Basuh kereta....

Assalamualaikum..korang semua.. fuhhh penat btui ak hari ni... mne tak nyer 1 hari ni aku bsuh keter GurlGurl aku tu... hahahahhahahaha kancil je pun....sebb nyer dh brlendeh dh keter ak tu..
 tu yg basuh tu...dh bpe lme tu tak bsuh kn.....
tu yg hari ni aku mmbanting tulang basuh keter kesyagn aku tu... walaupun kecik tapi penat dye mcm cuci keter Avanza yg beso tau hahahhahaha... 
ok kalau kwan2 blogger yg lain bnyk nyer tutorial tntg Cantik kan Blok....
Aku ade TUTORIAL NAK BASUH KERETA...hahahahahha 
amacam ...len daripada yang lain tak?????hhehehehehe lain kan huhuhu korang ade??? aku sorang je ade(Ayat nk blagak)Soryyyyyy...

1-Jerus kereta dengan Air bersih.. air paiplah kawan..hehhehe
2-Basuh kereta dengan shampoo kereta.... Bukan Shampoo rmbt ye...
shampoo keter ni kt mne2 pon ade jual... tpi nk elok belilah dkt kedai asesori keter...
3- Jerus kereta tu semula.. sampai hilang sabun dye tau...
4- lap dengan kain bersih sehingga kering kereta awak semua tau....
5-Dah lap kering, korang kilat kan kereta korang...dengan brg2 yg disediakan...
tuk cermin pon ade...... tuk tayar pun ade
6- selesailah.... sengkn.. tak susah pun... 
hehhehheheheheh


No comments:

Post a Comment

Asalamualaikum....jangan lupe tinggalkan komen yer...huhuhu sayang korang