Wednesday 4 January 2012

SATU MALAM KUBUR BERASAP

Asalamualaikum reader huhuhu isnin hari tu aku ngan roomates aku pergi tengok wayang huhuhu citer SATU MALAM KUBUR BERASAP...huhuhu boleh tahn cerita ...bes giler..hahahahaha aku pergi ngan MIMI,BIE,AISYAH,dan BIELA... huhuhu syok gler hang out ngan diorang..huhuhuhu macam seremban tu tempat kiteorang,, hahahahaha gler2 je time tu hahahahaaha..so kiteorang keluar dari hostel dalam kul 9... huhuhu tunggu bas sampai dalam kul 9 setengah cmtu lah.. lps tu kiteorang strait ke p.dickson... and then kiteorang nek bas yg strait pergi seremban..huhuhuhu sampai seremban kiteorang strait g tempat wayang kat terminal.... tuk tgk tiket wayang ade kol bpe??? so kiteorang amek tiket kul 12;40 pm. so sambil tugu kul bpe  start kiteorang g makan sekejap.. sebab dari pagi tau kiteorang tak makan, kebulur tau kite orang rase.....hahhahaha gi satu kedai ni kite orang order nasi goreng kampung 3 ngan nasi ayam 2... pergh!!! sumpah aku tak nk gi kedai tu lg..bapak mahal!!!!!! aku order nasi goreng kampung je pon,,, ngan air teh ais... semua nya RM6.80 pergh!!!! nasi goreng kampung tu harga RM5.00 pergh!!! cekik darah betul!!!! aku takkn dtg kedai tu lagi wekkkk!!!!! mahal giler.. bnyak mane pon nasi nyer.... alahai mahal macam nasi tu bnyak sgt...hish!!! erk pehal aku nk cter pasal makan plak ni...hehehehe ok2 then lepas je abis makan kteorang pon g  jalan2 kat ctu, tgk2 nset.. last2 terlupe jam dh kol 12.40 pe lg lari kiteorang nek atas...nseb bek sempat hehehehe.... kiteorang tak sempat plak nk beli popcorn hehehehe mmg tknk beli pon..hahahaha bwak choki2 dari rumah..hahahahaha mkn kt dlm wayang... huhuhu cter tu mmg lawak... huhuhuhu dalam cter tu,,,, mengisah kan  4 orang pemuda kampung yg bnyak kelemahan.. ngan seorang lelaki dari bandar... berjumpe... lepas tu mereka sering dikacau ngan hantu wanita... yg mati disebab kan di rogol...hehehehe penat r nk cter,,,, korang tengok r sendiri erk....hahaha k lh abis je wayang kite orang jalan2 kejap tgk2 mne yg bekenan ke... hehehe.. ok lh korang tgk lh gmbr kat bwah ni erk..hehhehehe ok bai asalamualaikum


kat atas ni gambar-gambar yg sempat kite orang snap2 erk.. hahahahaha time lawak tul mcm2 gaye de... hahaha

1 comment:

Asalamualaikum....jangan lupe tinggalkan komen yer...huhuhu sayang korang